I burned up in your atmosphere.

Saker som Elin just nu borde göra.
- Försöka städa upp i rummet eftersom det för närvarande där ser ut som om tredje världskriget brutit ut. Med flyttkartonger och ikea-påsar så långt ögat kan se så skymtar jag inte ens golvet längre.
- Plugga matte. Att vi har prov på fredag framgår inte alls i min nästan tomma skrivbok och behövs därför åtgärdas snarast.

Saker som Elin just nu vill göra.
- Åka till London. Jag är så desperat efter en flygbiljett att jag snart bygger ett eget plan och tar mig dit på egen hand.
- Dricka smoothie. Vilket är omöjligt, då vi inte har någon annan vaniljyogurt hemma förutom en som gick ut första semptember. Mmmmmm, smaskigt.
- Titta på Stolthet och Fördom igen. Man kan inte få nog av den filmen.

Saker som Elin just nu gör.
- Sitter på en stol.
- Lyssnar på samma låt ( ) om och om igen. Jag kan inte sluta.
- Funderar på att ta något att äta.
- Går till kylen och går sedan därefrån.
- Suckar.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi har väl matte prov på torsdag också? :S

2009-09-21 @ 18:36:28
URL: http://insecurelittlegirl.blogg.se/
Postat av: LINDA

Eli, vet du vad du skulle kunna göra? skriva jääättelånga inlägg lii(i)te oftare. :) ett tips bara...

2009-09-21 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0