Lalalalalalalalajf is wonderful.

När inspirationen tryter kan man egentligen bara blicka framåt. Vilket är precis vad jag gör just nu.

Jag blickar framåt mot den 11 juni då jag slutar skolan och får slippa sitta uppe sent på nätterna på grund av redovisningar, uppstatser och prov. Då jag helt enkelt bara kan få sova. 16 dagar kvar.

Jag blickar framåt mot den 12 juni då jag packar ihop mig ett knyte & gitarren och beger mig till London, där jag ska uppleva, skratta och promenera i Hyde Park med en söt britt. 17 dagar kvar.

Jag blickar framåt mot den 25 juni då jag och min vän Angelica ska uppleva SLs tågtransportion på bästa sätt mot Dalarna. Där ska vi sedan sjunga oss hesa tillsammans med Kooks, Lasse W och resten av Borlänge. 30 dagar kvar.

Sedan blickar jag framåt mot alla lata dagar i solen, mängder med piggelin, den något obestämda resan till Visby med Frida och sena nätter fulla med onda myggor och trevliga människor. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

30 dagar!!!!!!

2009-05-27 @ 13:09:26
URL: http://stilorama.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0