If you wanna make the world a better place.

Det är helt sjukt obeskrivligt varmt ute. Det är som om fem jättar hade bosatt sig på Sveriges yta, byggt element stora som blåvalar och sedan råkat lämna dom på högsta värme när dom gick ut med hunden.

Saker har hänt dom senaste dagarna. Saker som är av yttersta vikt.

Bilder på Kooks hemsida har kommit upp från Hard Rock Calling i Hyde Park. Det känns som en stor spark i magen och sedan ett par till på smalbenen när jag inte kan hjälpa mig själv utan måste titta efter. Faktumet att dom uppträdde en dag efter att dom var tvungna att ställa in på Peace&Love och dessutom att det var just i Hyde Park, stället där jag skulle kunna döda just nu (eller kanske inte) för att få vara, dom uppträdde är obeskrivligt smärtsamt.

Michel Jackson (stavar jag rätt ens?) är död. Inte nog med att världen går miste om dess största popstjärna genom tiderna; jag förstår allt för väl hur de miljoner människorna som väntade på hans konserter i London känner sig just nu. Ilska? Kanske det. Sorg? Antagligen. Besvikelse? Absofuckinglutley.

Heja musiksommarn 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0