So I can shake you. Ooh ooh oooh.

 13 - Håkan H.
Man kan säga att Grönan har en fram- och baksida.
Framsidan består av kittlande magar, gratis godis mitt i veckan, minnen från förr och möjligheten att hitta både gamla och nya bekanta.
Baksidan går ut på köer, svett och åkattraktioner ut funktion.

Igår kan man säga att framsidorna inträffade storartat och baksidorna uteblev. Tillsammans med underbart sällskap, TobbeTrollkarls bästa preformence och en vinst av en 2kilos-marabou-kaka kan jag lungt påstå att jag hade varit med om en toppendag.

Och. Om du heter Victor, jobbar på Grönan, har gråa shorts och ett fint leende så ville jag och Linn bara tacka för ditt trevliga bemötande; generellt och efter våran första åktur på Insane. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0