Hey Mister, how do you do?

Imorse vaknade jag av att jag log. Ett bautastort, fånigt och dumt idiotleende. Jag kommer ihåg att min dröm hade vart mycket trevligt och att jag i princip hade skrattat mig igenom den. Jag vaknade alltså i det humör jag hade haft i en värld där min slumrande hjärna bestämde och även fast klockan bara var kvart i 10 kände jag mig varken trött eller lättirriterad, vilket jag brukar vara under den tiden av dygnet. Jag bara log och var helt enkelt redo att möta dagen med en jäkligt posetiv inställning.
Jag undrar om det är det som kallas att vakna på rätt sida av sängen.

Kanske var det mitt undermedvetna som försökte förbereda mig på något sätt inför en toppendag. När jag rullade upp rullgardinen fanns det nämligen inte ett enda moln på den blåa himlen och sen så blir det ju HP-premiär ikväll!
Ja, jag kan självsäkert fortsätta med min överoptimistiska attityd och säga att det här kommer bli en dag värd att minnas.

Och GRATTIS FRIDA förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0