Vind

Nu har det dragit igång igen, med nytt schema och hela faderittan. Skolan alltså. Väldigt trevligt att se alla glada ansikten igen och bänkarna i c-huset har nog saknat oss rejält! Nu när man har lyckats vända dygnet igen kan jag riktigt känna den där tröttheten tränga in såhär på eftermiddagen.  Den skulle jag klara mig utan om man säger så.

Självklart avslutades dagen med ett yttligare avsnitt av Lindas och Elins spännade äventyr hem. Idag såg vi Erik mystiskt smyga inne i skogen, pratandes i telefon, så vi gick skogsrundan än en gång. Självklart med alla snubblingar som det innebär. Sen så fick man en repetitionskurs i hollänska. Hon är inte så dum som hon ser ut, den där Linda. (Hihi)

Nu känner jag att ett avsnitt TopModel lockar alltför mycket så jag ska bryskt sätta punkt för idag. Love your faces!

Kommentarer
Postat av: Frida

Elin, nu får du faktiskt ta och skriva oftare! :)

2009-01-09 @ 18:44:41
URL: http://wcm.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi frida, det där var ju igår ;)

2009-01-09 @ 19:18:22
URL: http://alittlebitcorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0