Groda

Nu är julen nerpackad. Julegran, pepparkakshus, småtomtar och ljuslyktor - borta. Som vanligt känns det tomt utan det röda och liiite over-the-top pyntet. Fast nu känns det istället som om våren och sommaren närmar sig med stormsteg!

Och så börjar skolan i övermorgon. Jag känner att jag kommer ta tillbaka det där jag skrev om att vara redo för skolan. Nej. Nej, nej, jag känner att lovet gärna kan få fortsätta, helst till maj eller nåt. När jag tänker på att jag måste gå upp vid 6 varje morgon, plugga så in i helvete och dessutom gå på buuf-möten vill jag bara sätta en mössa över huvet och gå och lägga mig.

Nu har jag sett hela ANTM, säsong 11. den som börjar gå på tv idag. Låt mig bara understryka hur extremt det börjar bli. Undra om CWTV nånsin tänker ge upp programidéen. Hoppas inte, jag gillarert! 

Keep in mind att 2009 är all about vara natural. Back to brown alltså. Nu ska jag gå och äta en polkagris. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0