Elefant

Helvete vad kallt det är ute. Jag fryser i hjäl i min tunna kavaj ändå fast jag bara kilar ner till turkica. Kanske måste man byta tillbaka till stora kappan om man vill överleva?

Jag läste klart Där regnbågen slutar imorse och tårarna slutade inte spruta först en halvtimme efter jag slagit igen boken. Jag är glad att sådana böcker fortfarande finns, såna kärlekshistorier som faktiskt slutar lyckligt, såna som man blir glad, inte deprimerad, av och såna som det bara är roligt att läsa om och om igen.

Jag tycker helger som denna är så himla sköna. Jag sov, med några uppehåll, i 13 timmar i natt. Det var efterlängtat må jag säga.

Ikväll laddar jag och Sofie för en trevlig hemmakväll med hembakta chocolate chip cookies och säsong 7 av Vänner. Have a pleasent evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0