Det här får bli en sån här rubrik som blir lite emergency stand-in för mina vanligtvis gröna rubriker, eftersom naturen inte är oändlig (trots vad vissa människor hävdar) och namnen börjar helt enkelt ta slut.

Det är olagligt kallt ute. Mina händer fryser och blir blåa innanför mina vantar och tänderna skallrar konstant. Visst är frost bättre än slask, men någon gång kan det väl bli lite varmare?

Jag har nu tagit steget (bokstavligt talat) mot ett hälsosammare liv genom att börja springa igen. Jag och Nora småjoggade ända till brantbrink i morse vid (håll för ögonen) 8 på morgonen! Jag är lite småstolt över min prestation att gå upp halv 07.30 på en söndagsmorgon och dessutom har jag lyckats hålla igång hela dagen genom Jansson, med både ridning och promenader. Jag drack jordgubb-och morotsjucie imorse med. Fråga mig inte hur det smakade bara.

Mitt halsont har fortfarande inte gett sig. Jag finner det väldigt irriterande, inte minst för att jag vägrar att bli sjuk igen, även fast halsen brukar vara det första tecknet på att jag inte är helt frisk. Fan för förklylningar säger jag bara. Fan.

Madagaskar 2 är en film som tåls att se. Verkligen. À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0