Regnbåge

Grattis Astrid! Hon fyllde år idag, eller igår då. 15 år. Vi dränkte henne i vatten, gav henne våra misslyckande muffins som vi gjorde igår (som faktiskt blev riktigt lyckade) och sjöng sådär lagom långsamt för henne i klassrummet. Härligt med födelsedagar tycker jag.

Nu sitter här och tittar på Scrubs. Världens bästa program. Jag tar lite paus från syandet. Jag lånade nämligen farmors symaskin när jag var hemma hos min kusin på födelsedagsgettogether (Grattis Amanda!). Jag passade därför på att sy in lite kläder. Jag känner mig faktiskt riktigt kreativ. Jag har till och med sytt på en extra knapp på en kofta.

"Då hoppar väl dom små hästarna över små sötningsmedel-piller." / Danne, efter jag hade sagt att jag hade hoppat med min "stora" häst över ett hinder med sockerbitar (ett slags hinderstöd). Jag skrattade teet rakt upp i näsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0