Blad

Tänkte bara ta mig lite tid att knopa ner ett par saker som kan vara allmänt viktigt att komma ihåg.
För det första: Guitar Hero World Tour äger! Trummorna var en tricky utmaning men o så kul.
För det andra: Lägg inte saker under era sängar. Det blir bara dammigt och väldigt tråkigt när man ska ta fram dom igen. Tänk på allt besvär du kan spara om du köper en hylla istället.
För det tredje: Jag tycker att det är trevligt med lite snö såhär runt januari. Det hjälper till att hålla vinterkänslan igång. Ett råd dock: Ta på er skor med ordentliga sulor, annars riskerar ni att fara i backen. Jag talar bara av erfarenhet.
För det fjärde: Varm choklad skulle inte sitta helt fel nu.

Idag bär det iväg till Kungsans is med Frida och Linda. Ska utan tvekan bli härligt.

"Hajjar du? Nej, jag fiskar." / Rebeccas humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0