Apelsin

Here we come, walking down the street, get the funniest looks from everyone we meeeet.

Jag fick praoplatsen på Urban och nu har jag till & med kontorets nummer på telefonboken i mobilen! Träningen gick bra också. Mamma köpte Sofis Mode som jag bad henne göra. Jag har inga läxor alls. Gitarrackorden till Somewhere over the rainbow börjar äntligen fastna i hjärnan. Mormor & morfar har köpt noblesse till oss som vi ska fika på om en stund.Sen är Seabiscuit ikväll med. Alla småsaker som gör en glad på speciella områden funkar tillsammans så att hela jag lyser tillslut.
Jag behöver ingen citron, jag sitter här och grimaserar (ler) så att kinderna spricker i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kemskvätt och kåderi.

Elin, en av småsakerna som gör mig glad är dina alldellesunderbarinläggsomallvarligtslårenkvällmedbarasavingprivateryan-inlägg. Dem får mig att le som en galning. (Det tar lång tid innan man förstår det där)



Vi klara februari. Även fast det kan bli en helvetes månad. Vi är ju för i helvete veggisar och kräftor. WE CAN MAKE IT!



Varsegod för en kommentar. <3

2009-01-26 @ 20:35:13
Postat av: Elipeli

Oh my, om dom slår saving private ryan i din mening borde jag egentligen ge upp alla mina framtidsdrömmar och satsa på att bli blondinbella 2. Fab, nu kan vi vara glada tillsammans på två sidor av internet! <3

2009-01-26 @ 21:07:08
URL: http://alittlebitcorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0