Vatten

ΩθπΓΦ  Š≤•Þζ솆  ³Øψ  ËΔςσζªΣ.

Vi hann till tredje bidraget eller nåt innan vi tröttnade. Vi svichade över till wall-e, guitarhero och mängder av té. Kvällens höjdpunkt hitills var när Frida stängde på och av ljuset och skrek "Wihoo, elverket äger!"

Tänkt på det där med rymden. Egenligen är det helt ologiskt att den ska kunna vara oändlig, eftersom det inte ens finns något som heter oändligt. Ju mer man tänker på det, ju mer stegrar huvudvärken och illamåendet. Vad finns det när rymden tar slut liksom? När jag var liten tänkte jag mig alltid en gigantisk, massiv ekport som öppnade dörrarna till en ännu större rymd helt gjort av guld. Att den inte heller kunde vara oändlig verkade inte bekymra mig då.Om någon har något möjligt förslag som hjälper mig det minsta får ni gärna höra er.

Angående den omöjliga texten ovan så har jag hittat ett sätt att utnyttja blogg.se's alla funktioner. Tydligen har dom visats odugliga till vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0