Gren

Jag har lite ont i nacken nu efter ha suttit böjd i en timme över skrivbordet och pluggat. Har lite småont i handen också när jag tänker efter. Förslag på smartare sätt att förbereda sig inför veckans tre prov? Ingen?

Låten Mr Sandman, den gamla versionen av The Chordettes, har gått på replay i min hjärna hela kvällen. Det är lustigt, det är ju samma grupp som har gjort Lollipop, som jag lyssnade konstant på när jag var yngre. Jag kommer ihåg att jag blev så inspirerad av dom att jag försökte sätta ihop en egen doa-kör, bestående av mig och tja... mig. Det lät inte riktigt lika klangfullt måste jag erkänna.

Imorgon har vi skridskor på idrotten. Det ända jag kan göra nu är att be att Tumba skridskohall inte har ett par grillor i strl 37 att låna ut till mig. Annars måste jag möta grabbsen på hockeyrinken. Det skulle jag helst slippa om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0