Spindelväv

Skridskorna gick bättre än väntat. Faktiskt. Jag spelade till och med hockey, med en alldeles för stor och felvinklad klubba dock. Team Elin vann helt klart matchen, i alla fall moraliskt.

Jag är på gott humör nu. Jag har aldrig tänkt mig själv som vidare smart, men när man äntligen fattar det här med hur man skriver variabler i procentuträknings-skit så känner man sig som freakin Einstein. Boost för självförtroendet om inget annat. Nu ska jag bara låta det sjuka in så får vi hoppas på att jag tar alla mvg-frågorna i morgon. Jag känner mig som en optimist ända ut i fingertopparna!


"The only boat in the hole world that can't sinq is friendship." / Sandy i Vänner. Lite småcorny kanske, men jag bara älskar såna ordvitsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0