Lera

Just nu känner jag mig så jävla rastlös. Jag är pigg så in i helvete eftersom jag praktiskt taget bara sovit de senaste 48 timmarna och fan att illamåendet aldrig försvinner. Det känns som ett sånt där läge där man längtar efter att komma ut, men samtidigt bara vill lägga sig ner och blunda. Det känns som ett sånt läge där man bara längtar efter någon god chokladbit även fast man inser att man kommer må hundra gånger mer illa efteråt. Det känns som ett sånt där läge då man inte riktigt vet vad man ska göra, förutom att bädda ner sig djupt i soffan, dricka varmt vatten med honung i och titta på extramaterialen till Sagan om Ringen - Extended Version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0