Jord

Jag sitter och äter pizzabröd. Upptinat pizzabröd. Sånt som man får med när man köper en sallad på Robbans. Jag vet inte varför, jag blev bara sugen på det. Och sen så är jag hungrig.

Ikväll kommer Frida hit för att mobba melodifestivalen med mig. Fy fan för schlager säger jag bara. Jag blir alltid lika chockad varje år när jag läser i tidningarna att det närmar sig. Borde inte dom på SVT lägga ner skiten snart? Det är ju inte ens längre en tävling om vem som sjunger bäst eller har bäst låt. Det är bara troschocker, Luuks pärm och pauseunderhållningen som räknas.
Jag avskyr det, men ibland kan det vara lite kul att sitta och äta choklad samtidigt som man öser ut allt missnöje inom sig på ännu en ShirlyClamp-ballad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0