We never did that much talking anyway.

De senaste dagarna har jag...

... fyndat på mellandagsrean. Mina presentkort rök direkt och förvandlades på något mystiskt sett till två fulla monkipåsar, nyårspresenter och lite senare till ett par jeans som skulle ha kunnat tagits direkt från sidorna av "it's a perfect world (pant)"-magazine. Och vad är det man säger? Med en perfekt utsida kan man smått börja jobba på röran till insida.

... åkt skidor i romme. Som när man var liten bär det fortfarande en enorm adrenalin-kick att glida nerför snötäckta bergstoppar och träd så tunga av snö att dom praktiskt taget bugar för mina enastående skidåkarkunskaper. Förutom den extrema kylan på runt 20 minusgrader, tidigt stängda liftar och teodors vurpa varpå brutna tumme så var det idylliskt.

... oupphörligt upplevt en nära-döden-upplevelse varje gång jag har satt ner foten med skorna som nog måste ta förstapriset som världshistoriens halaste. Den töande snön hjälper inte heller ett dugg, varken mitt balanssinne eller min inre frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0