The lightpost casts deep shadows across my lawn.

Julklappshandling måste vara en av de bästa bestyren som man möjligtvis kan utföra, särskilt om det värvas med en Linda, marmeladstånd med äkta britter (jag blev svimfärdig vid hans "hellu!"), kändisspaning (elin kling på urban), underbara julsångspelande trumpetister, eviga snöfall och ljusslingor i massor.

Nu ska jag snart hjälpa till att klä pappas gran och jag tror banne mig att jag nog ska slå in lite färdiga inköp från idag i fina papper och snören också.
Utanför mina dragiga väggar snöar det. Snart kan man inte se det nästan meterhöga staketet längre.

Det är såhär ett jullov ska se ut. Precis såhär. Varenda dag egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0