He was a lost poetic and his song's were pathetic.

Jag sitter och planerar. Fixar och knåpar och donar och planerar.

Jag flyttar nämligen inom ett par månader med mina båda hushåll. Två nya rum att försköna blir då följden och jag är lite smått spänd över vad som komma skall. Därav fixningen och knåpningen och donandet och planeringen redan nu.

Jag är så himla pepp på att göra mina rum till något fantasifullt, något som ger mig mer inspiration tillbaks än vad det kommer ta att göra iordning det, något som får mig på bra humör, något som jag kan sätta mig i och känna en hemkänsla (vilket är något jag får sällan).

Fördelen är att jag har två rum att fixa perfekt, precis som jag vill ha det. Nackdelen är att jag har två rum att fixa perfekt, precis som jag vill ha det.

Därför sitter jag och planerar. Fixar och knåpar och donar och planerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0