Let's lay in the sun and count every beautiful thing we can spot.

Just nu...
... är jag ganska trött utan att jag är sömnsugen. En konstig ekvation faktiskt.
... sitter jag och läser Austin för fullt. Både Stolthet och Fördom och Kärlek och Vänskap. Underbara böcker.
... sitter jag också i en ihopsjunken buddha-sits med korsade ben som gör att jag kommer bli puckelryggig när jag blir 35.
... sträcker jag därför på mig.
... undrar jag varför mina blommor vägrar rycka upp sig, trots att dom har fått både ljummet vatten, syre (jag har så snällt stått och andas på dom) och sällskap (jag försökte dra en rolig vits med, men jag tror inte att dom fattade poängen helt).
... är jag väldigt sugen på en stor kopp varmt kardemumma-te.
... tycker jag att mitt hår doftar alldeles förträffligt gott.
... tänker jag på att det här egentligen är ett förfärligt slöseri med tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0