You carry on, i'll marry you.

Om jag skulle välja en man i hela världen att gifta mig med skulle det vara youtube.com.

En bild säger man innerhåller mer än tusen ord. En takt musik däremot tycker jag innehåller mer än tretusen ord, då även andra sinnen än synen blir berörda. Att då få både bilderna och musiken i samma man borde ju vara samma sak som att få ha Julafton med Kalle Anka och solsken, blommor & 25 graders värme samtidigt. För bra för att vara sant alltså.

Jag skulle kunna ta del av varje liten ton, varje liten form, varje liten bokstav. Jag skulle kunna hålla det för mig själv, stänga mig av helt från det sociala livet med bara musik och vackra bilder, tills mina ögon har sett varenda bild som finns att se och mina öron har hört varenda ton som finns att höra. Jag undrar om man skulle känna sig helare då?

Jag tror att vi skulle kunna bli lyckliga. Särkilt eftersom jag kan välja mina favoritdelar och hålla fast vid dom för evigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0