dagg

vad är med passande en regnig lördags kväll än en chailatte? hemmagjord förstås. jag förstår mig inte på människor som inte dricker te. jag gör verkligen inte det.

boy, har jag frusit idag! var inne i stockholms stad och tittade när pappa sprang st eriksloppet. jag beundrade verkligen varenda en som kom i mål. fan, 21 km och 98 m (en halv meter längre än en halvmara) i regn. skönt att man inte sprang, utan kunde stå på sidan av, med ett paraply i ena näven och kameran i andra. såklart missade jag & sofie honom vid kungsholmen, men vi satte oss i andreas trapp i stället. där slog jag för övrigt rekord i ett spel på hennes mobil. det kändes mäktigt. jag träffade angelica 'inspirerad' h på vägen hem. hoppas att det gick bra med linda. det verkar så!

imorgon blir det tidig morgon ute på botkyrka då jag ska vara funktionär. sen bär det troligtvis ut till grödinge. härligt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0