Rönn

Jag älskar min farmor. Hon är så härlig. Finland-svensk. Hon går på vattengympa, går frisk-promenader och bakar. Världens godaste bullar, verkligen. Och så är hon så himla glad hela tiden. Hon hämtade mig från hopp-träningen idag och då gav hon en hundralapp och mig ett paket vindruvor. "Det var två för en" sa hon med lite glimten i ögat sådär.

Shit, vad jag är stressad. Två prov (matte &so), två förhör (orgientering & franska) och en försenad inlämning (svenska). Hämta saker hos pappa. Äta mat. Klockan är 22.43 och jag sitter fortfarande och pluggar. Man tycker ju att man borde ha lärt sig något efter att vara tvungen att gå hem i måndags av huvudvärk, men ändå sitter man här. Med upp över öronen mycket att göra och med blött hår dessutom. Jag har ingen aning om vad det blir för väder i morgon. Och sen så missade jag top model. Varför jag inte tar tag i mig själv och gör allt med desamma är nog en fråga jag aldrig kommer att få ett bra svar på. 

"Jag vet inte hur många cyllindrar det finns i en tandläkarborr, men jag hör hellre den motorn gå än att höra dig sjunga." / Daniel 2005 i idols ex-jury. Undra hur länge han satt och tänkte på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0