Gren

Idag var det skrattar-måndag. Skolfotografering och allmänt flumm. Med en 2:a plats i vem-är-mest-maskulin-tävlingen, ett rivsår i pannan och dagens skönaste kommentar (av vår lärare Daniel. Halvvägs genom so:n kommer han in och säger till niklas, so-läraren, med bred skånska och ett stort leende; "vi blir fotade själva niklas!") ekande i huvudet känner man att man har gjort sin workout för dagen. Hohoho så bra form jag är i.

Skolfotograferingen ja. Jag förstår fortfarande inte meningen med det hela. Alla blir så uppstressade och aldrig bra på kort och alla har glömt rouge och ingen vill sitta ner. Allt blir så organiserat, man får inte titta någon annanstans än rakt in i kameran och man ska helst ha knäppta händer och luta huvudet snett mot snubben som fotograferar. Jag tror aldrig att jag har blivit bra på ett skolfotograferings-kort, förutom i tvåan då jag helt hade glömt bort det och kom oförberedd. 
Vi får väl se hur kortet ter sig, jag som alla andra vill ju slippa skämmas över en ful bild när kära mamma ger bort den inslagen som julklapp till mormor och morfar. 

Kommentarer
Postat av: Linda

fy fan va jag älskar din blogg elin!

2008-09-22 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0