barr

helg! fett med najjs att bara få vara lite, förutom alla miljoner läxer som måste göras. dom kommer troligen bli klara sent på söndag kväll om jag känner mig själv. 

en nyupptäckt bland mitt humorliv är centralskolan. efter att ha lyssnat på frida och lindas härmningar därifrån var jag bara tvungen att ta en titt. skattkramp är vad jag fick. fett eller bebis, då tog jag min hand och förde den igenom hans kalufs, i step on a slang, pol pot. ja älskarä.

idag körde jag något som jag inte har kört på jättelänge, king. en bolllek som går ut på att man ska försöka kicka ut varandra. jag suger, men det är alltid lika roligt att försöka. och den här gången körde vi med femmorna. härliga prickar och det var självklart samma tjafs med "den där bollen var ju visst på linjen" & "andra!". och sen sa plöstligt gurra, molanders brorsa "vi går in nu, jag är king nästa rast". och alla femmor slutade direkt med vad dom höll på med och begav sig till skolentrén. jag blev lite chockad måste jag medge.

nu drar jag hem till emma. vi ska äta chips.
"vad händer om man kastar en mobiltelefon i sjön? den flyter, för att den har sim-kort" / filippa & monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0