jord

hahah, nu blir tydligen carola piss-toff när jag inte skriver nytt :p jag ska försöka uppdatera mer!

yesyes, och nu bär det av på körläger igen. och nej, det är inte så töntigt som det låter, you see, jag går i musikklass och vi åker en gång om året till värmdö och sjunger i princip hela dagen. brukar vara rätt kul, då vi förra året stannade uppe nästan hela natten och tittade på heroes. alla fyror som aldrig vart på detta fantastiska läger förut är helt till sig, men efter fem år börjar man tröttna på sussis tacopaj, faktiskt. ändå finns den dära känslan av spänning, den dära yes-nu-missar-vi-franska-förhöret-som-lila-är-tvungna-att-göra-känslan i luften när man sätter sig på bussarna och den försvinner inte förren man rullar tillbaka in på parkeringen fredag eftermiddag, trötta och med trasiga halsar.

dock har jag nånting ännu bättre att se fram emot. jag och limpan ska antagligen gå och se på premiären av patrik 1,5 när jag kommer hem. gissa vad jag har längtat efter den, ända sedan jag såg på satc-filmen i typ juli.
vi var på biblioteket idag och lyssnade på boktips till svenskan. helt plötsligt dras min blick till ett poster som sitter utanför fönstret. patrik 1,5. nora fick ont i örat för att jag väste så högt. det brydde jag mig inte om.

alla som känner mig vet att jag älskar älskar älskar the kooks. igår, när jag var i lilla tumba centrum, såg jag en som jobbade på ica. han liknade sjukt mycket hugh harris, gitarristen. jag blev så knäsvag att jag var tvungen att ta tag i frida. när hon tittade var han självklart fösvunnen. jag may seem patetisk, men jag ska nog försöka titta efter honom nästa gång jag går in på ica supermarket. det kanske är det närmaste jag någonsin kommer någon i kooks, PEPPAR PEPPAR!

nu ska jag försöka roa mig med matte (omöjligt, men det är prov om ungefär en vecka och jag har inte ens kommit halvvägs.), gitarr (sofies gitarrfodral är AWSOME!), shopping med far min på ica (vatten & pepsi) och glöm för guds skull inte top model.
ciao, ses på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0