klöver

fy faaaan för myggbett! här gick man och trodde att dom jävlarna var döda så här i september, men så råkade det vara fint väder på väddö just dom dagarna vi var där och då kom dom fram, i MASSOR! jag är helt seriös, jag har 17 myggbett på ena benet, 14 på andra, två på axeln, 5 på armarna och ett på halsen. dessa fick jag på en natt. jag är helt emot att döda djur såklart, men om myggorna skulle vara två meter höga och härskade jorden skulle dom ju inte tveka att döda oss. vi dödade några myggor, gav dom namn och la dom i en hög. det förtjänade dom fan.

mycket, faktiskt ovanligt mycket, drama & att sjunga två dagar nonstop är ju ingen höjdare. förutom det och myggorna var det faktiskt ganska trevligt på väddö, som det alltid brukar bli. nästa år blir sista gången. blandade känslor där.

ikväll bär det av till biografens mörker för patrik 1,5. som jag har tjatat om den filmen, så kommer den säkert inte alls vara som jag förväntat mig. vi får helt enkelt hålla tummarna för att den är så rolig som den är på trailern. hoppas.

jag ska nog ta en dusch och göra mig iordning för kvällen. carola, mumintrollet, fridolf & curry hälsar! (helvete, nu hittade jag just ett till myggbett på foten!)

"jädrar vilket big bang det var!" / angelica holmgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0