Syrian

Förmiddagen har varit tämligen trevlig. Vaknade upp och ringde till frida. Tog god tid p åmig och gjorde en de-deliciuos frukost med smoothie. Såg lite på idol på order av mamma och tog 48-tåget. Jag och frida satte oss på hennes gungor och pratade om livet och lite andra saker som jag inte kommer ihåg. Sedan bestämde vi oss för att gå ner till lilla centrum och fika bland alla pensionärer. Jag avundas varje morgon som jag går till skolan när dom kan sitta där med svart kaffe och en kanelbulle hela dan om dom vill, medans jag har tio minuter att ta mig upp till skolan för att arbeta mitt as off. Jag tog därför en smak latte, men smakade den mindre kaffe för att det var choklad och kanel i? Nej. Jag får nog bara inse att jag är en typisk te-gal. Kaffe är endå inte nyttigt.

Nu ska jag faktiskt åka på match, fotbollsmatch! hammarby-kalmar. Ska bli skitkul. Åker med linn, linns pappa och pappa. Like old times. Om jag blickar tillbaka på min senaste match på söderstation var det kanske när jag var tio år. Jag och linn hade värsta kruschen på Antikovic (ärligt vet jag inte hur han stavas). Vi ropade när matchen var slut och då vinkade han. Så jävla status asså.
Nu hoppas vi på en seger (kalmar är bra säger pappa, men jag har aldrig vart på en match när bajen har förlorat, peppar pappar). Och sen så är det ju det här med att vi måste gå förbi slakthuset. Blir så jävla nedstämd varje gång man går förbi där, det är som en påminnelse om att man infact är 1,55 och inte kan påverka världen genom sina egna beslut.

Aja, byter till mamma idag så ikväll måste jag verkligen gå in på sl och titta på bussarna. Hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0