Hare

Visst är det lustigt när du träffar personer, som har funnits i ditt liv (ialla fall på en kant) för år & år sedan, igen? Vi ska ju nu få en ny lärare efter Daniel (snyft) och vi hade aldrig träffat honom. Vi hade alla hört att han hade backslick och var värsta snobben typ. Så kom han in på idrottslektionen och jag tyckte att jag kände igen honom så hilma mycket (Han hade INTE bakslick!) Efter ett tag kom jag på att han var hysteriskt lik min gamla idrottslärare Christan på Tullingebergskolan som jag gick på tills 3:an. Alla från gamla Tullinge kände också igen honom så vi frågade om han möjligtvis hade en släkting som hetter Christian. Han skrattade lite och det visade sig att Fredrik var tvillingbror med honom! Nåja, jag träffade alltså aldrig Christian igen, men om jag inte hade vetat att Fredrik hette Fredrik och han var Christians tvillingbror hade jag rusat rakt fram och kramat honom. Faktiskt.

Och så har jag tappat bort mina nycklar också! Fy fan för borttappade saker, jag hatar dom! Om det är någon som ser mitt nyckelknippe med 3 stora och en liten nyckel + en botkyrkabyggen-öppnare så kan ni väl hojta till. Det känns inte alls bra att gå och veta att dom ligger någonstans eller att någon kanske har tagit dom och kommer göra inbrott i huset. Nej, usch, jag ska inte negga. Jag hittar dom säkert imorgon. Peppar peppar!

Idag ska jag inte plugga någonting! Jag har inga läxor tills i morgon. Vet ni hur härligt det är? Jag har verkligen börjat uppskatta dom här sällsynta kvällarna och jag ser fram emot Room Service och att gå & lägga mig tidigt ikväll.

Och nu är det bara 6 dagar kvar till Paris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0