Fluga

Ja må dom leva utiiii hundrade åååååååååååååååår! Grattis syster, 18 år idag och mamma, "22" år i söndags! <3

Tänkt vad snabbt det börjar blir mörkt nu. Jag sitter här och skriver, kom hem för någon timme sen eller så. Redan börjar det skymma lite smått. Det blir så mycket jobbigare då, både att gå upp på morgonen och hålla sig vaken på kvällen. Jag måste verkligen lida av seriös sömnbrist; jag är trött hela tiden.

Och jag ska väl inte vara sämre än http://wcm.blogg.se/ och säga att vi hade anslutningsfest för allas våran Danne idag. Vi kommer ju träffa honom imorgon, men inte ha några mer lektioner. Det känns som om alla lärare slutar, alla bra, och jag tror vi bara har en lärare kvar från förförra året. Det är så sorligt! Efter idrottslektionen satt alla och grät för att vi fick en kram av honom, undrar hur det blir imorgon! Han åker ju fan till Karlskrona! Som vi har skrivit säkert tusen gånger den senaste veckan på olika ställen, det ena mer ironiska än det andra; Vi kommer sakna dig, Daniel (räkan, sillen, strömmen) Boström!

Vi hade So som sista lektionen och då hade vi en vikarie. Johan hette han tror jag. Vi skulle debattera så vi blev indelade i grupper och argumenterade för & emot dödsstraff och fri abort. Jääävlar vad våran grupp ägde alla! Shit, vad det är kul att argumentera.

Nu ska jag sörja lite över att jag har yttligare ett amerikabrev att skriva, sen ska jag åka och rida. I mörkret, minsann. Och  glöm för guds skull inte "I ditt ansikte" ikväll!  

"Fula människor kan ju också vara smarta..." / Linda, inte alls ytlig.
8 dagar kvar till Paris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bög-jonte hette han ju! :D

2008-10-20 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0