Stam

Huva. Jag borde vara i säng allaredan. Men jag är inte trött. Då är det väldigt svårt att sova. När man tittar på klockan då och då och bara inser att man skulle kunna stanna uppe hela natten. Tillslut, när man har läst alla bloggar i hela universum, spelat lite crazy-taxi på facebook och till och med tittat igenom idol-annas bilddagbok, börjar man inse att det är dags att gå och lägga sig. Ändå sitter man kvar. En kopp te och så är man inte ens det minsta trött. Ring mig om två timmar så ska ni nog se att jag har somnat i soffan framför tvn och vänner. Men nu?
"Ska vi ta det dära maratonloppet eller, Astrid?" Jag är pigg som en lärka!
Och juste! Nu ställer man ju om klockan en timme bakåt! Vintertid, u know. Se, där vinner jag en timme. Tjolahopp!

nu är det bara 3 dagar (och en sömlös natt) kvar till paris!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hörru jag måste få din msn så du kan skicka låtarna snart ;)

2008-10-26 @ 23:58:55
URL: http://absofuckinglutely.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0