Kantarell

Det är ett välkänt faktum att man alltid ser ut som skit när man träffar någon känd. Och visst är det så att man alltid har tänkt ut i förväg att om man någonsin träffar den personen ska man säga det och det, men när det väl inträffar står man där helt blank. Ja, man kan ju inte mer än att instämma. Frida och jag var inne i stan, shoppade lite och åt lunch. Vi skulle egentligen åka hem, men jag ville så gärna gå till Urban. Vi gick förbi kunsträdgården på vägen, jag tittar åt höger på grund av en duva och gissa vilka jag ser? Anna, Jesper och Lou-lou från idol! Vi blev helt mållösa. Vi gick fram försåts, men det enda jag fick fram var ett fejkskratt och ett: "Är det ni som är från idol?". Haha, jag ska inte låtsas att jag är värsta idol-fanet, men det är klart att man borde ha gjort någonting annat än bara stått och fnissat.

Jag hittade en jättefin tröja på Beyond retro också. Första köpet på den affären nånsin. Jag har faktiskt lite svårt att köpa kläder second hand, men jag är glad att jag köpte den. En randig t-shirt-modell som jag har letat efter i evigheter. Den, tillsammans med världens godaste plättar, kändisglamour och frida gjorde dagen till en efterlängtad sådan. Nu är jag posetiv igen.

Och nu är det bara 16 dagar kvar till Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0