Vind

Herregud, jag ser nu att jag ännu inte skrivit i min otroligt välformulerande blogg att jag har läst ut ettan i twilight-serien; Om jag kunde drömma! Älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar. Läs, läs, läs, läs, läs, läs, läs. Seriöst. Jag och Astrid tänkte dra och titta på den i morgon. Ska bli så jävla kul. Jag har längtat ända sen tisdags ungefär.

Ännu en vecka slut. Känns som om det nyss var måndag morgon. Och så är det första advent på söndag. Hej och hå. Jag stör mig bara lite på människor som redan har tagit fram sina julstjärnor och ljusstakar och ställt dom i fönstrerna. Jag vet inte, det känns bara så opassande och faktiskt lite stötande att sätta ut dom så tidigt. Jul ska firas för att det är jul, inte för att höstens blommor håller på att torka i de gamla vaserna där hemma.

Nu ska jag gå tillbaka till KJSY@playahead och försöka vara lite social igen. Vi ska till globen på söndag, morgonen. Bara så ni vet.
Och ursäkta detta hastiga inlägg. Det kan varken se särskilt snyggt eller klokt ut, men jag har ingen kreativitet efter halv två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0