Banan

Usch, jag hatar att gråta i skolan men idag kunde jag inte hjälpa det. Vi sitter där i klassrum 302 mitt i en SO-lektion i USA och gissa vem som kommer innanför dörren? DAAAAAAAANIEL! Han var i Stockholm över helgen sa han. Jag blev helt chockad och började störtböla. Jag kunde inte hjälpa det, glädjetårarna bara kom störtande. Daniel med sin härliga skånska och sitt härliga leende. Kanske verkar patetiskt att sakna en lärare så mycket, men det har jag faktiskt! Vi har fan haft honom sen femman! Hela nästa lektion i NO fick jag sitta och kämpa med gråten när jag tänkte på gamla minnen och hörde inte ett skvatt på mässandet om mekaniskt arbete. Jag längtar faktiskt till julkonserten.

Idag drickte jag också årets första julmust! Exakt 15:09 (Frida och jag tycker det är väldigt viktigt att dokumentera sånt) tog vi första klunken och damn it, vad det kändes härligt. Nu är det jul!

Vi såg trailern till Twilight idag också. Massa människor i skolan pratade om den idag och om när dom skulle gå och se den (premiär 21/11). Sen såg jag och Frida trailern. Det är ju fan Cedric från Harry Potter som spelar huvudpersonen och Volchok från OC som spelar bad-vampyren! Vi gick genast till datan för att se trailern igen och gissa vad jag hittar i mitt rum? Boken Om jag kunde drömma! Fett att jag ska läsa den, det verkar verkligen som en fem-jordgubbs-kind-a-bok.

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka hitta på något vettigt. Kanske jobba lite matte som Frida egentligen kom hit för att göra. Haha, vem försöker jag lura egentligen? Sitter väl antagligen kvar här tills jag knatar hem till Danne & Malin. Det var ett bra tag sen nu. Ciao!

"We don't swim in your toilet, so don't pee in our pool." /
Joey, V.Ä.N.N.E.R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0