Alm

Nu tycker jag att jag har vart duktig. Jag har köpt ett par vinterkängor, eller mamma bjöd på dom (och en fika), utan att ha hunnit köpt en kappa. Bra på skofronten, men det är så typiskt min otur; Jag hittade en grå kappa på h&m i Paris och tänkte att den skulle vara lite billigare hemma. Nu får man leta överallt i hela Stockholm och allt man hittar är en likadan i beige, strl 42. Jag vill inte ha en beige, strl 42, men jag hittar ingen annan modell som jag vill ha. Fuck typ. Att man ska vara så snål hela tiden. Jag ska inte negga, men det är så frustrerande!

"Yesterday is history, tomorrow is mistory, but today is a gift, and that's why they call it present." / Master Oogway i Kung Fu Panda. Han är nog världens smidigaste sköldpadda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0