Vind

Hellu, måndag igen efter en ganska händelselös helg. Fan, har ingen inspiritation till någonting längre. Det är inte så att jag har gått och blivit emo och sitter och funderar på självmord, men jag har helt enkelt ingen inspiretasion (hur fan stavar man egentligen?). But i'm fine. Ibland måste man få lite torka på ett ställe för att det  ska regna på ett annat. Vilket jag verkligen inte hoppas det gör framöver. Äntligen har vi fått lite kyla (lite väl mycket till och med?) och frost, nu tycker jag att det kan förbli på det sättet ända fram till februari minst. Så, ja, jag tänker helt grymt skära bort Lindas måndags-nöje radikalt med att korta av mina forna lång-långa inlägg och helt enkelt sätta punkt för idag. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

helvete.

2008-11-18 @ 15:12:25
URL: http://wcm.blogg.se/
Postat av: Elipeli

*evil laugh*

2008-11-19 @ 22:44:58
URL: http://alittlebitcorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0