Is

Är det jag som är seg eller är det alla andra som är tidiga? Överallt på allas bloggar står det om all julmust som peronerna i fråga har druckit och julbak hit och dit och önskelistor till och med. Det är den 6 november för crying out loud, om man ska börja fira redan nu tar ju allt roligt slut? Jag brukar alltid börja dekorera och baka och skriva önskelistor och äta lussebullar och åka till IKEA runt 1 advent. Dock måste jag kanske tilägga att jag längtar ihjäl mig. Det är så mysigt på julen och jag blev nästan lite tårögd när jag gick hemifrån i morse och såg frost i gräset.
När är första advent förresten? Första helgen i december? Hm, får kolla upp det.

Lärt  mig att slåss på riktigt har jag gjort idag också. Händerna var helt röda efter tre slag, men tusan att jag gav upp! Astrid började sjunga Rocky-låten, Nico pratade om att döda djur och Linda skrattade. Klart man blev taggad. ARGH.

Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare. Städa (yeah right) och duscha på en halvtimme. Det låter rimligt... Over and out.


Kommentarer
Postat av: astrid

ITS THE EYE OF THE TIGEEER! ;) <33

2008-11-08 @ 22:21:32
URL: http://wcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0