Myra

Åh, så länge det var sedan jag var på Globen Horse Show. På något sätt blir det så mysigt när man kommer tidigt och tittar på världsklass-hoppning av alla dess slag. Jag skrattar nästan varje gång hela globen säger "nej!" när någon häst river. Verkligen alla är engagerade och ärligt så är det svårt att låta bli.

Jag såg Twilight igår med Astrid också! Som jag längtat, men självklart var filmen bara okej jämfört med boken. Om det är någon som har missat på min blogg (omöjligt); LÄS DEN! Jag har precis börjat läsa tvåan nu.  Och jag har ju inga kategorier här, men om man börjar med nåt sånt borde "Om jag kunde drömma" verkligen få en egen. Snart kommer Linda inte ens läsa mina inlägg längre. Dom kommer drunkna i  mina hyllingar till Edward och klagomål om kärlek.

Första advent idag. Vi har bytt ut våran gamla advents"ljusstake" med mossa och småtomtar till fyra vanliga blockljus. Mamma har pyntat hela lägenheten också så att den knappt går att känna igen och ändå klagar hon på att vi inte har tillräckligt. Du ser henne säkert på IKEA imorgon, bärandes på ljus och julstjärnor av alla dess slag. Sen så har jag  skaffat mig en chokladkalender också. Det är en sak jag aldrig kommer växa ur. Det lovar jag.

Nu ska jag försöka jobba lite med engelskan och sedan komma i sängs så tidigt som möjligt. Ha en bra kväll!

"I don't wanna survive, I wanna live!" / Kaptenen, filmen Walle. Jag kom att tänka på den i lördags och den är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0