Isfläck

Min förmåga att snubbla till och ramla över en plan yta fördubblas varje gång det är halt. Särskilt när tempraturen bestämmer sig för att sjunka ex antal grader till rena rama iglo-kyla. Självklart var jag den enda som for i backen, men vad gör det? Nu är det vinter åtminstonde!

Jag och Frida hade ingenting för oss efter skolan idag, så vi gick och köpte lite godis och gick sedan runt om kring i Tullinge. Kanske det var för mötet i veckans skull, men både känner så himla starkt för Tullinge; alla gamla minnen från Solskensvägen, Tulingebergskolan, Stora lekparken, Handlarn. Vi gick i en timme ungefär och pratade minnen, om fackeltåg, bänkar och perversa lärare. Det var faktiskt jättemysigt tills vi kom till fotbollsplanen uppe på tullingeberg. Det visade sig att dom har rivit ner skiten! Fy fan, hela borgen och linbanan och allting! Jag kan bara hoppas för deras skull att det kommer komma något ännu bättre, för vi blev jävligt upprörda!

Jag träffade Sara också och hon fick mig att tänka på VÄNNER-dvd som jag skulle ha lämnat tillbaks till Linn för evigheter sen. Måste komma i håg att ge den snart....

Matte provet gick väl sådär, måste jag nog säga. Jag tyckte för min del att det var alldeles för lätt, som är en mer skrämmande tanke än om det skulle ha gått trögare. Jag har säkert svarat fel på varenda fråga. Fuck.

Nu tänkte jag gå och läsa lite mer i Om jag kunde drömma. Jag är ärligt talat beroende. Inte bra.
Nu är hon 17.17 också. Over and out, friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0