pinne

ja, det kasnke låter lite drygt, men jag tror jag hade en väldigt bra födelsedag igår. skönt att lämna 13-träsket, även fast jag inte känner mej ett dugg äldre, klokare eller snyggare. tack alla som gjorde det till en dag att minnas.

många saker har förändrats i mitt liv. ungefär när jag va tio år slutade jag på ridskolan jag hade gått på sen jag var typ sex. jag bytte skola och jag flyttade. det verkade stort då. nu har jag flyttat igen, till två ställen och jag har haft en foderhäst, träffat nya människor, bla bla bla. ändå tycks numera bara de små förendringarna märkas.
som när man flyttar till pappa och andvänder ett annat balsam än hos mamma. mitt hår blir jättetovigt i början. sen vänjer jag mej.
som när min katt blir extra busig på sommaren och man får stå ut med något extra rivsåt på armen. sen vänjer jag mej.
med risk att låta elin-á-la-carrie-bradshaw; om man kan vänja sig vid dom små förändringarna, kan man då veta att man i alla fall har en god chans att överleva dom stora?

och ja, sex and the city har gjort stort intryck på mitt liv. kan numera sitta i timmar och missbruka boxens innehåll. detta skyller jag tid stor del på mina föreldrar som var snälla (dumma) nog att ge mej den i present.

och för att avsluta inlägget med just lite satc-anda, filmens skönaste replik;
"i curse the day you were born!" / charlotte york

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0