blomma

vårt väder, och jag syftar på sommarväder, är kanske trevligt vid sol och +30 grader, men vid regn och blåst? nja.

men, jag är glad. igår hittade jag guld vid foten av en regnbåge. visserligen fick jag leta ett tag där jag hade sett regnbågens fot från balkongen, och visserligen så var guldet jag hittade ett guldigt zoom-banan-tuggummi-papper, men ändå. jag hittade guld vid foten av en regnbåge. och det bevisar att gamla sagor kan innehålla äkta saker.
jag älskar disney. 

och nu är det så att jag drar till goa götet i morgon, och planerar komma hem någon gång i veckan. jag ska försöka haffa någon liten dator men annars hörs vi när jag kommer hem. puss och kram!

"le. skratta. visa. lära. se. prata. lyssna. känna. smaka. våga. orka." / elinpelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0