äpple

eller heter det äppel månne?

så har man varit i göteborg, hos kusiner & morbror & hela faderittan, vart på liseberg, spelat badminton, knarkat the kooks och stigit upp i ottan. ha ha, ganska skönt att vara hemma egentligen. hem till sängen och gitarren!

eftersom jag inte haft någon dator, har mobilen funkat som en blogg.
en sak som jag skrev ner var att min sjuåriga kusin har två pojkvänner. två. och hon visade dom på hennes klassfoto. självklart dom snyggaste i klassen. och ja, hon var kär i båda och dom hade inga problem med att dom var tre. jahapp. var det verkligen så enkelt när man var liten?

igår var jag i stan med kära syster och köpte upp mitt presentkort på urban outfitters -- ett par blåa chinos och ett brunt flätat skärp. en skjortklänning från gina &så. och jag har sett en jättesöt klänning på beyond retro, dock lite stor...
och så är det rea på weekday nu! hihi, in och fynda!

"new dream; im in las vegas. im lisa menelli." /
chandler bing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0