Stig

Min pappa kan verkligen vara rolig ibland. Jätteironisk. Som idag när vi stod på Söder och väntade på tåget. Vi såg en kille i tio-åldern eller nåt. Han spottade på tåget när det kom. Då far det plötsligt ut ur pappa "Ouf, jäklar vad cool han är. Jag önskar att jag var så ball!". Jag skrattade lite för mig själv och tänkte att han faktiskt såg ganska mesig ut, killen, med rätt så förstora baggy-byxor och en slöjd-gjord brödbricka i näven.

Nej, jag dog inte hos tandläkaren, hemska rälsen behöver jag inte tänka på förren 27 januari. Och jag skulle hälsa från Kaj, Astrid!

"Jag såg ut som en brat hög på gräs som inte hade koll på modet.." / Frida


Kommentarer
Postat av: astrid

haha, okej;) fick du se mina bilder? ;O dom var jätte konstiga förut! snea som fan!

2008-12-09 @ 21:12:14
URL: http://wcm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0