Tall

Lalalalalalaaaa, jag har fått tredje boken nu, Ljudet av ditt hjärta! Jag hann läsa nästan hela första kapitlet innan jag helt tuppade av i soffan runt halv fyra. Vaknade nyss. Men det tycker jag är rättvist. Vi har ju haft så jävla tidiga mornar dom senste dagarna. Samlas på skolans parkering (håll i hatten) kvart i 6 på morgonen har vi blivit tvungna till, både i går och idag. Idag hade vi tre lucia-tåg på hela dagen. Vi diskuterade lite om jordgubb och vaniljglass, och hur söta dom är tillsammans. Jag är nu också officiellt en mandarin-skurk. Och så har jag träffat Nisse the Misse.
Inte konstigt att man är trött va?

Imorgon bär det nog av till sthlm med lindis, äjmi och frida. Och jag har inga pengar till julklappar ens. Såklart ska jag vänta med att köpa dom tills helgen innan julafton, då att barnbidraget kommer. Men jag känner ingen stress faktiskt. Ingen julstress, ingen jag-måste-hitta-kläder-till-julafton-och-nyår-stress, ingenting. Jag är som sagt helt lugn. Det har nog mina vänner på min walkman-spellista hjälpt mig med. Tack kookis.

Och på söndag ska jag hem till farmor och baka pepparkakshus, precis som när man var liten. Gud va kul det ska bli. Då kanske jag får lite julkänsla tillslut.

Och så är det bara 8 månader kvar tills jag fyller år och kan gå och se Twilight lagligt.

"Allt blir bättre med en matsked glädje!" / Våran step-in dirigent, Elisabeth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0