Krukväxt

Känner ni igen känslan när man sträcker sig upp till matskåpet i köket och fumlar med handen för att hitta knäckebröd, men i stället hittar ett paket himmelska cheerios?

Nu är det bara en natt kvar, sen är det avlutning, betygutdelning och JULLOV! Skönt att terminen är slut, det har nog vart den stressigaste hittils. So-provet gick ganska bra i alla fall för intresserade (handuppräckning?) även fast det inte var mitt bästa om man säger så. Och så fick man reda på att man har vg i engelska. Och att man har influenser av det amerikanska språket även fast man envisas med brittiskan.

Och så blev jag jätteglad i går när pappa kom hem och sa lite småstolt sådär att han hade köpt tre filmer. Och så visade det sig att två av dom var nu är det jul igen 1&2. Riktigt läskigt, för vi hade pratat om dom i skolan och jag sa att jag skulle titta på dom innan julafton.

Och alla fans, om ni vill göra mig glad i jul ger ni mig björn gustafssons dvd ett livsverk i jukklapp. Då slipper jag sitta hängandes framför datan och youtube. Bara som en vink.

Sen kan man ju passa på att berätta att jag blir jättevis när jag är trött. Det var idag på no-lektionen när vi satt och studera ett manligt könsorgan när Nico plötsligt frågar vad meningen med livet är. Då svarar jag ganska frånvarande "Jag tror det handlar om att spendera det så bra som möjligt eftersom döden är rätt oundviklig." Fast jag tror inte att han tog det så seriöst eftersom jag i nästa ögonblick började skratta och skrek till astrid "Den satt HÅRT!"

Nu ska jag inte gå och lägga mig på ett tag eftersom vi har sovmorgon i morgon. Typ första på hela terminen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

de flesta av oss begöver inte sträcka oss! hahaha. förlåt, nu va jag dum.

2008-12-18 @ 18:37:53
URL: http://wcm.blogg.se/
Postat av: Elipeli

Haha ja, det där var lite onödigt.. och mitt skåp kanske sitter högre upp än ditt ;)

2009-01-08 @ 19:22:10
URL: http://alittlebitcorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0