Ekorre

Exakt 02.18 inatt läste jag klart När jag hör din röst. Sån jävla tur att den slutade relativt lyckligt, annars skulle jag fortfarande sitta och gråta. Nu får jag bara vänta på att Astrid ska läsa klart 3an så får jag den sen.

Igår så var jag hoss Linn. Med hela gänget. Solskensvägen-gänget. Åh, så länge sedan det var. Det var precis som när man var liten; Alla kommer och är jätteglada över att se varandra. När man sen ska gå så kände man sig som fem år igen. Typ "Vi måste gå nu om vi ska hinna med sista bussen, Elin." "Jag tänker inte gå! Jag vill stanna!". Hihi.

Sen så är det ju Luciakonsert idag också. Lite roligt ska det väl bli. Själva konserten är ju alltid lite mysig, men 3-timmar repetition? Nja. Jag provade mitt lucia-linne från förra året och gissa vad jag upptäcker? Lucia-linnet är ca 5 cm för kort! Har jag växt eller har jag växt? Jag blev jätteglad tills Emanuel kom och sa att det var vad han hade växt på tre månader.

Nu kom jag på att jag inte har öppnat min chokladkalender än idag. Yum. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0