Bark

Vi gick runt rätt länge i stan, nästan hela Drottninggatan fram och tillbaka, till Sandys för lunch & Jordgubbsskvaller, vidare till espresso-house för en chai-latte, till Kungsträdgården för en fika mitt bland alla smått irreterade skridskoåkare (och fotografer!), vidare till NK och Urban Outf. för snack om praoplatser (Jag blev "antagen" Urban! Jag ska lämna in mitt cv till Weekday också, som består av vad? "Jag har delat ut ballonger på Babyland") och till lite julklappshandling på Åhlens, där ag hittade en smått ironisk present till ni vet vem (eller kanske inte, men jag får inte säga) och sedan bar det iväg till tåget, som aldrig har sett så roligt ut. Jag och Linda satt och skratta ända från Centralen till Tumba åt våran egna bästa humor.
 
Det blir så härligt när man kommer hem från en sjuhöjdars rolig dan på stan. Rosig om kinderna och slut med batteriet på mobilen. Man känner sig glad helt enkelt. Lite Kung Fu Panda på det så lyser jag som solen. (Vart har den tagit vägen förresten?) Ooover and out friends. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0