löv

idag är en sån där dag som bara inträffar ibland. i början känns allting pyton, med huvudvärk och för små skor. men om jag nu ska tänka tillbaka posetivt, för det brukar ju vara trevligt, måste jag säga att det trots allt har vart en bra dag. nyttig och hygglig har jag vart. jag gjorde tre mål på raken på fotbollsspelet. jag åkte helt spontant hem till pappa och hämtade the kooks-skivan & gick från diverse stationer. jag väntade på emanuel. jag valde juice istället för oboy. jag lät sofie låna min väska. jag vattnade en blomma. jag gav katten mat. jag känner mig fears helt enkelt.

idag sade en linda en vis sak. både jag och astrid hade THE bad hairday och spenderade timmar i spegeln efter idrotten. när vi sedan satt på lunchen sa hon att man egentligen aldrig har sett sitt eget ansikte. frågetecken. men sen så tänkte jag att det är ju sant. ända gångerna jag har sett mitt eget ansikte är ju i en spegel eller på kort. tänka sig, att ett så ytligt sammhälle inte egentligen har en aning om hur man själva ser ut. utan en självbild blir man ju ganska naken. egentligen.

nu längtar jag till projekt runway. jisses vad jag tjatar om det.

"att kunna stava är inte det viktigaste. vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag." / nalle puh


Kommentarer
Postat av: Linda,

nu är jag här och läser din blogg elin! va fin och bra den är! :)

2008-08-29 @ 13:35:29
Postat av: elinpelin

linda :) oj, men herregud, shit, allså, nu blir det ju värsta pressen eftersom det var du som fick mej att börja skriva blogg i första taget ;)

2008-08-29 @ 21:10:06
URL: http://alittlebitcorny.blogg.se/
Postat av: Linda

känn ungen press elin! ;)

2008-08-30 @ 10:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0