strå

ack ack, nu var det ju så att jag inte skulle köpa en massa kläder, men endå så blev det ett linne från monki, ett par trosor (björnborg-rean är ju typ aldrig) och en t-shirt från cubus som var jättelik luella bartleys, dock lite billigare ;)

inte för att jag klagar (eller jo förresten), men skolan börjar exakt om fyra dagar. tror jag. illamående, huvudvärk, kvälningar. nej, jag ska inte tänka på det.

och os är ju i full gång. imorse fann jag mej själv titta på brottning. jag & min pappa spekulerade lite om hur sporten tordes ha utvecklas. vi kom fram till att det måste ha varit ett par gubbar som helt enkelt blev arga och började slåss, och sen gjorde man en sport av det. enkelt och result. vi är ju inte långsynta direkt. (HAHA)

jag gick in & kollade på min statestik. egentligen fattar jag inte ett skit, men jag tror mej ha ett par läsare iaf. tack vare skämtet där uppe så förlorar jag väl dom få, men jag är så himla trött. jag vet inte vad som har hänt med mej, hur länge jag än sover är jag ändå lika trött på morgonen. det är ganska skrämmande att man sover 1/3-del av sitt liv. men egentligen kanske det är ganska bra kan jag tänka mej, eftersom annars kanske man bara skulle bli 20 år.
det finns något djur som bara blir tio minuter. föds, äter, parar sig och begravs. dom har vingar tror jag.

nej, nu ska jag sluta skriva och knata till frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0